FANDOM

Amennyiben szeretnénk megvédeni a családunk életét, esetleg értékeinket meg kell tanulnunk megvédeni magunkat.

KözelharcSzerkesztés

Manapság számos küzdősport, harcművészet, önvédelmi oktatás elérhető egészen kezdő szinttől a haladóig. A rendszeres, megerőltető testmozgással sokat teszünk egészségünkért is, így mindenképpen érdemes elkezdenünk.

ErőnlétSzerkesztés

Fontos a használható állóképesség megszerzése, hiszen mit ér a sok technika ismerete, ha az első támadó után kifulladunk. Ennek érdekében járjunk rendszeresen futni vagy kerékpárral.

Rendszeres, a határainkat feszegető edzést nyújt a Modern Defendo Physical Trainingjét, ahol állóképesség mellett önvédelmi képességekre is szert lehet tenni.

További infó: Felkészülés#Funkcion.C3.A1lis_.C3.A1ll.C3.B3k.C3.A9pess.C3.A9g

CrossFit

Szellemi felkészülésSzerkesztés

Egy küzdelem kimenetele fejben dől el. A Modern Defendo#Hard Target edzése egy küzdelemre való szellemi felkészülést is segíti az önvédelmi techinkák megtanulásán és begyakorlásán kívül, ellentétben sok más önvédelmi rendszerrel vagy küzdősporttal.

Melyiket válasszamSzerkesztés

Olyan önvédelmi lehetőséget keressünk, ahol a gyakorlati technikák mellett szellemi felkészülés is zajlik.

Ajánlott önvédelmi edzés: Modern Defendo.

Ajánlott harcművészetek és sportok: Kick-box, Thai-box, Ju Jitsu, Baranta.

FegyveresSzerkesztés

Elektromos sokkolókSzerkesztés

Gáz-riasztó fegyverekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki